July 1, 2013

16 päivää

Mihin nää päivät katoaa..mulla on enää vähän reilu kaks viikkoa aikaa jäljellä Suomessa. En kyl osaa vieläkää sisäistää sitä että kolmen viikon päästä mä jo oon Uudessa-Seelannissa, siis mitä! Ja arvatkaa vaan oonko saanu vielä tehtyä pinssejä, no en.. kyllähän mä sillon kesäkuun alussa niitä vähän alottelin, muttei ne ihan valmiita ole. Oonko ees hidas tekemään näitä asioita?! Perjantaina kuitenkin havahduin tästä asiasta ja laitoin pinssipohjat tilaukseen, jos ne vaikka tässä viikon alussa saapuisi niin olishan mulla vielä reilu viikko aikaa niitä väsäillä. Paitsi että kalenteri näyttää täyttä lähes joka päivältä, ens viikolle on ainakin joka päivälle jo suunnitelmat tehty hyvissä ajoin. Seuraavalla ja viimeisellä viikolla on suunnitelmat vielä vähän auki, koska meille piti tulla mun veljen yksi hostperheistä kylään, muttei nyt ehkä olekkaan tulossa. Ei sitten ole muutakaan pystynyt suunnitella tuolle viikolle. Näyttää siltä että mä väsäilen niitä pinssejä sitten viimiset yöt kotosalla haha.

Mun viimepäiviin on kuulunut kavereiden tapaamista, yökyläilyä kaverilla, rannalla loikoilua, rotary bleiserin ja käyntikorttien saanti, valokuvailua, töitä, skypetystä maapallon toiselle puolelle, retkeilyä; oltiin kaverin kanssa yhellä laavulla telttailemassa. Ette tiiäkkää miten kivaa on vaan olla jossain keskellä mettää kera hyvän seuran ja ruuan, jonka tietyst ite valmistaa. Sitte mietin vaan, että kun meen siellä Uudessa-Seelannissa partioon, ni pääsenköhän mä jonnekin vuorille vaelteleen, se ois niin siistii!

Taisin joskus aiemmin mainita niistä tanssiaisista jotka mulla on heti elokuussa. Niin mun host perhe sanoi että mun pitäisi hankkia se puku jo Suomesta, koska ehin olla siellä vaan pari viikkoa ennen niitä tanssiaisia ja en sitä sieltä enään ehdi hommata.  Kiva, nimittäin semmonen mekko vie kuitenkin aika paljon tilaa matkalaukusta ja haluis saada muutakin kun pelkän tanssiaismekon mukaan haha. Ja kun kysyin siltä mun veljeltä et minkä tyylinen sen mekon pitää olla, ni vastauksena kuului: lattiian ylettyvä iltapuku. No sitä mä lähden kuitenkin ensi tiistaina Helsingistä metsästämään. Toivottavasti löydän jonkun oikean tyylisen edes. :D

Tässä vähän kuvia mun kuluneelta viikolta











Tälläset ihanuudet kotiutu myös tässä vähän aikaa sitten. (:

Nää kuvat ei jostaa syystä suostunu paikoilleen, joten jos ne näkyy sillai oudosti ni koittakaa kestää, mulla meni hermot ku ne ei millään totellu...

-Emilia

2 comments:

  1. MITÄ APUAA just tajusin et sä lähet ihan kohta!!! hui :D ihan hulluu, muista sit päivittää sieltä maapallon toiselta puolelta kuulumisii pian :)
    ja noi tanssiaiset on varmaan huippukivat, nopeesti sie hurmaat sieltä jonku siun pariks sinne älä huoli! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essi niimpä kaks viikkoo ja oon jo matkalla sinne, ihan hulluu kuvitella! Meijän pitää nähä ennen sitä!! jajoo kuhan mä sinne pääsen ni todellaki lupaan kirjotella sieltä (ja toivon et netti toimii siellä et myös pystyn kirjotella...)
      hahha toivottavast löytäisinkii jonkuu etten joutuis yksin mennä, ku noi tulee niin äkkii iik :D

      Delete