June 24, 2013

Juhannus

Mun juhannus meni perus mökki tunnelmissa; Saunottiin, uitiin, pelattiin mölkkyä, sulista, heitettiin tikkaa, nautiskeltiin, soudeltiin ja tietysti syötiin paljon hyvää ruokaa ja vietettiin vaan hauskaa ja rentoo juhannusta!  Hyttyset ikävä kyllä tuli vähän liiankin tutuiksi, nimittäin joka paikka täynnä itikan puremia, erityisesti nilkat punottaa kunnolla :/ Ens vuonna mulla ei juhannusta ookkaan, ku sillon oon Uuden-Seelannin talvessa haha. Ni seuraavan kerran juhannusta vietellään sitte mun osalta vasta kahden vuoden päästä. Tässä kuvia juhannukselta ni pääsette tekin vähän mun juhannus tunnelmiin.


Tänää sitte ku tultiin mökiltä kotia ni kävin keräämässä meidän pihalta mansikat. Oi että kesän ekat mansikat maistu niin kesäisille :3 Leivoin niistä myös mansikkakakun. Mulla on ollut tapana leipoa kesän (oman pihan) ekoista mansikoista mansikkakakku ja niin tietysti vanhan tavan mukaan tänäkin vuonna.


-Emilia

6 comments:

  1. Ihania kuvia ja ihanan näköne kakku aa en kestä! Sulla on lähtöki jo noin pian, mulla viel 60 päivää oottelua :D

    http://ainolorraine.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kiitti paljon:) ja joo lähtö lähenee kovaa vauhtia, mutta kyllä sullakin noi päivät menee ohi hujauksessa ja kohta säkin oottelet jo lentokentällä konetta Ranskaan!

      Delete
  2. Voi vitsi siellä on pimeetä! :D Mä en ees muista millon täälä on ollu noin pimeetä. :D

    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah no se vaan näyttää noissa kuvissa pimeältä kun niitä on vähän muokkailtu :D

      Delete
  3. Moi! Ihanan kuulonen blogi! :) mun yksi kaverikin tulee vaihtoon uuteen seelantiin, mutten muista minne ja eri järjestö :) Ihanaaa vaihtovuotta sulle ja jään seuraileee sun blogia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon :) Mahtavaa vaihtovuotta myös sulle! Ja tervetuloa, toivottavasti tykkäät jatkossakin :)

      Onko sillä sun kaverilla blogia?

      Delete