July 26, 2013

Singapore part 2

Okei eli nyt ajattelin jakaa nää mun ihanat loppupäivät Singaporessa ollessa myös teidänkaa.

19.7.

Aamupäivä meillä oli vapaata aikaa, joten aateltii et lähetää käymää skyparkissa Heidin, Saran, Maijan, Ilmarin ja Onninkaa. Päätettii kokeilla Singaporen metroiluu koska oltiin niin laiskoja kävelemään se muutama kilsa sinne Skyparkille. Eka kerta meni kuitenki niin et mentii ihan vika paikkaa, koska oltiin vaan meijän päättäväisen mielen perusteella menossa 'oikeeseen' paikkaan. Noh sieltä sit käytii hakees uuet liput ja lopulta saavuttiin sinne oikeeseen paikkaan eli Skyparkille.
Skypark on siis se iso kolmitorninen rakennus jonka päälle on rakennettu "laiva" ja siellä ylhäällä on myös ilmauima-allas (paitsi me ei päästy sinne uima-altaalle, ku se on vaa hotellin asiakkaille). Sieltä ylhäältä on alas ihan mahtavat näkymät. Kaikki pilvenpiirtäjät ja muut näkyy sieltä hienosti. Siel me sit hengailtii hetki ja räpsittii kuvii ja muutenki katottii maisemii. Pois päin me otettii taksit, koska kaikkeehaa pitää kokeilla joka paikas:D Jäätii kuitenki jo ennen hotellii kyyist koska nälkä yllätti ni käytii sit mäkis ja loppu matka päätettii vaa kävellä takas, koska ei ees ollu pitkä matka haha.
Kello 15.00 meil oli lähtö Sentosan saarelle. Ajettiin eka bussil sinne ja sit loppu matka laskeuduttii sinne alas gondolilla. Eka mentiin sellaseen kolmiosaseen 4D adventureparkkiin. Ekaan osaan kuulu lyhyt elokuva. Eli mentiin sinne elokuvateatteriin ja sit siellä oli kaikkia 4D elementtejä siihen leffaan kuuluessa. Tokana oli "vuoristorata", eli me istuttiin sellasissa penkeissä, jotka oli vähän niiku vaunuja (en osaa selittää) ja sit oli valkokangas ja siin niiku oli se vuoristorata ja meil oli 3D lasit päässä ni se näytti ihan siltä ku ois oikeesti ollu oikeessa vuoristoradassa. Sit ne meijän vaunut heilu ja liikku sen mukaa miten siin näytöl me mentiin. Toivottavast ees joku ymmärsi mitä tarkotan, vaikee selittää. Mut se oli tosi kivaa. Ja sit vikana me mentiin sellaseen cowboy paikkaan, mis me istuttiin meijän ratsuillamme ja meil oli sellaset pyssyt joilla meijän piti ampuu näytös liikkuvii tyyppejä ja sit sitä mukaa mitä osu niihin ni sai pisteitä. Mä en ollu kovin hyvä ampuja eheh.. se ei vaa oo mun juttu!
Tän jutun jälkeen me mentiin akvarioon(??) (ei kuulosta yhtää hyvält) mut aquariumiin (parempi) no kuitenkin siellä oli maailman suurin meriakvaario. Ja toosi paljon erilaisia hienoja kaloja.
Seuraavaks oli ruokailun aika, olin tilannu riisiä ja kanaa. En oo koskaa ennen syöny niin pahaa riisiä ja kanaa; se kana oli kylmä ja mauton, eikä siinä riisissäkään makua ollut...
No tän ruoan jälkee meil olikin jo kiirus nimittäin kattomaan Songs of the Sea esitystä. Se oli ihan hyvä, mut must tuntu et se oli ehkä enemmän tarkotettu lapsille ja se juoni oli vähä outo; joku mies näki jonkuu naisen ja sit se halus nähä sen uudestaa, juuh:D Tän esityksen jälkeen palattiin takas hotellille. Mut haluttiin viel lähtä kattomaan Singaporen yöelämää Heidin ja Saran kanssa, ni lähettiin sit vielä vähän käppäilee ulos. Ja käytiin ostaas sika hyvät jädet! Sit ku oltii saatu jädet syötyy ni palattiin hotellille muitten tyttöjen luo ja hengailin sit viel niiden kans vähän myöhempään.

Maija♥
ehkä maailman söpöin kala ikinä♥ :3
Songs of the Sea

20.7.

Aamulla kello 12 oli huoneiden luovutus, joten sitä ennen me pakattiin kamat ja siivottiin huone. Huoneiden luovutuksen jälkeen meillä oli toinen osa koulutusta, jossa käytiin läpi mm. kotiinpaluuta (niin kauheeta ajatella jo nyt sitä ku ei oltu vielä ees päästy varsinaisesti aloittaa vuottamme). Koulutuksessa meni joku pari tuntia jonka jälkeen lähdettiin Sarojen ja Heidin kanssa kaupungille. Käytiin syömässä ja muuten vaan hengailtiin. Puol kuudelta lähti bussi lentokentälle. Oli siis aika hyvästellä kaikki ihanat naamat ja jatkaa kohti tulevaa yksin. Oli vaa jotenki hassuu ku oli nää edelliset päivät tottun näkee koko ajan näit samoi ihmisii ja yhtäkkii et enää nääkkää niit ketää. No mut sovittiin jo et tavataan sitte joskus vuoden päästä ja jaetaan meijän kokemuksii.

Ps. Wow teit on jo yli 50 lukijaa iso kiitos kaikille jotka jaksaa lueskella näit mun löpinöitä!! Ootte parhaita!♥