July 16, 2013

läksiäiset x2

Aika on hurahtanu taas niin paljo et nyt oli jo läksiäisten vuoro. Ekaks perjantaina mulla oli kaveri läksiäiset ja lauantaina sukulais läksiäiset. Ihan ensiks: Mul on maailman parhaimmat ja ihanimmat kaverit. Miun kaverit oli järkänny miulle aivan ihanat yllätysbileet. Etukäteen mitä mä luulin niistä oli et me mennään mun kaverin ellun kotiin ja grillaillaa siellä ja pietää muuten vaan kivaa yhteis aikaa. Mutta sitte mun kaveri Juulia tulikin puol tuntii ennen lähtöä laittautumaan meille ja sit mun iskä lähti viemää meitä sinne juhlii ja kappasvaan kaikki mun odotukset muuttukin ihan toiseks kun Juulia sito mun silmät autossa ja tie olikin hiekkanen ja rämisevä eikä sileä asfaltti niikun elulle mentäessä. Hahah olin vähän sillee että missä mä oon kun nousen autosta mulle laitetaan päälle joku liina ja mut talutetaan sisään. Sisällä mun silmät sitten vihdoin avataan ja kaikki mun ihanat kaverit seisoo siinä mun nenän eessä. Siinä tulikin sit sellanen pien alku shokki että täh missä mä oon, kenen mökki tää on!? Ja kaikki vuorotellen halas mut läpi ja enhän mä pystynyt enää pidättämään kyyneleitä, olin niin hämmentyny ja ilosest yllättynyt et mun kaverit oli järjestäny mulle näin ihanat bileet ja saanu mun lähes kaikki parhaimmat kaverit paikan päälle. KIITOS NIIN HIRMUSESTI TEILLE KAIKILLE JOTKA OLITTE OSALLISTUNU JÄRKKÄÄMÄÄN MULLE NÄÄ IHANAT LÄKSIÄISET!!♥ Miten tuunkaa selviimää vuoden ilman teitä! Mulle oli myös leivottu ihana kakku, jossa oli kiitorata ja sen toisessa päässä Suomen lippu ja lentsikka ja toisessa Uuden-Seelannin lippu. Ää mun kaverit on ollu niin ajattelevaisia. Mulle tuotiin myös jotain lahjoja, joita en kyl ennalt osannut yhtään odottaa, miulle ois riittäny pelkästään se et sain nähä teidät kaikki vielä ja nää teidän järjestämät juhlatkin, mutta kiitos silti ihanoista ja tarpeellisista lahjoista. :) Ilta oli kokonaisuudessaa tosi onnistunu, vietettiin hauskaa aikaa yhdessä, kuvailtiin, grillailtiin, saunottiin ja uitiin.





toi mökki oli koristeltu mun erittäin söpöin kuvin :D


puspus♥









Lauantaina siis vieteltiin mun sukulais läksiäisiä meidän mökillä. Paisteltiin lettuja, uitiin, saunottiin, perus rento mökkipäivä kivassa seurassa.




Ai mitä oonko mä oikeesti lähössä H-U-O-M-E-N-N-A??? Ei kyllä yhtään tunnu siltä että huomisen jälkeen mulla on vuosi taukoa näistä maisemista, hassua. No ehkä sen sit tajuaa lentokentällä, tai lentokoneessa tai ehkä ihan viimeistään saavuttua Uuteen-Seelantiin.
Kolmelta yöllä ois siis lähtö ajelemaan kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Tulee kyl iso ikävä kaikkia läheisiä mutta enköhän mä selviä!

Yritän tulla viellä lentokentältä tai yöllä kun lähdetään kotoa moikkaamaan teitä, mutta jos en ehdi ni seuraavat moikat tuleekin sitten maapallon toiselta puolen!

Ja ihanaa teitä on jo 40 lukijaa siellä ruudun toisella puolen. Kiitos paljon että jaksatte lukea mun stooreja. On aina kiva huomata kun saa lisää lukijoita, etten kirjottele täällä vaan yksikseen vaan että muitakin kiinnostaa mun löpinät. :)

-Emilia

12 comments:

  1. Voi ihanat läksiäiset oltiin sulle järjestetty! Hyvää matkaa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin oli aivan ihanat! Ja kiitos paljon! :)

      Delete
  2. Oot ihana <3 tulee niin kova ikävä <3 mut nauti sun vuodestas täysin rinnoin ja muista et nähää taas pian... <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. salla niin siekii♥ ja samooin :( mie nautin :))

      Delete
  3. Vooi hyvää vuotta maailman toisella puolella rakas ♥

    ReplyDelete
  4. en voi uskoo kui tähän ollaa tultu viime syksystä, kun ekan kerran nähtiin siäl haastattelussa, ja nyt siä jo pääset maailmalle! kaikki maatietojen ja perhetietojen odottelu, jännittäminen, panikointi, intoilu, haaveilu tulevast vuodesta.. kiitos että oon saanu jakaa ton kaiken siun kans! TIIÄN että siun vuodesta tulee ihan uskomattoman ihana ja ens kerran ku tavataa nii ootki mua parempi puhuun enkkua.. ota kaikki irti täst vuodesta, ikävä jo nyt <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi essi.. oot yks ihanuus♥ mut niimpä totta aika on menny hirmu nopeest ja oon saanu sust ihanan vaihtarikamun!! haha ja tost enkust en menis ihan takuusee..:D Mä otan kaiken irti ja ota sä sit myös ku sun lähdön aika koittaa! ikävöin myös!♥

      Delete
  5. Sulla on kyllä aivan mielittömän ihant kaverit ku järkkäs sulle ihanat läksijäiset ja noin moni pääs paikalle :) Nauti sun tulevasta vuodesta!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep niin on<3 jajoo kiitos mie nautin :)

      Delete
  6. ihanat läksiäiset! :) pidä hauska vuos!!
    losojosmarrones.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin oli! (: Ja kiitos mie pidän! (:

      Delete