July 10, 2013

tasan viikko

Niinku jo otsikosta voitte päätellä ni tästä päivästä mulla on tasan viikko lähtöön. Jipii! Tätä on niin kauan ootettu ja kohta sitä ollaan jo menossa. Viikon päästä tiistaina mä istun lentokoneessa tai ehkä oon jo Singaporessa ja siitä alkaakin sitte mun hurja vaihtovuosi, sitä ootellessa.
Tässä vikalla viikolla ois tarkotus yrittää nähä vielä kaikkia kavereita ja vietellä vähän läksiäisiä. Ens sunnuntaina mulla on vielä serkun rippijuhlat joissa näkee ainakin puol sukua ja voi sitte hyvästellä ne vielä siellä. Ja ainiin viimeksi mainitsinkin tästä jo ohi mennen, eli kun mun veli, Joona, oli vuos sitten Amerikassa vaihdossa niin sen yksi host perheistä on nyt sittenkin tulossa tänne, taino sen veli tuli jo tänään ja loput eli äiti ja sisko ovat näillä näkymin tulossa torstaina. Tää on kyl niin hyvä et ne tulee koska saan just hyvän enkkutreenin tähän kun viikon päästä sitä puhutaankin vuosi pelkkää englantia. Ja huhhuh ku huomaa ettei enkku oikee millään meinaa sujua ton Joonan host veljen kanssa ja yli puolet sen puheesta jää ymmärtämättä heh. Ja kun nuo puhuu vielä niin nopeasti kaiken, ni jää aina vähän sillee ai mitä sä sanoit :D. Mut onhan tää hyvä juttu ni ees vähän ehtii jo totutella tohon kieleen.
Eilen alottelin vähän kattelemaan vaatteista että mitä oikein mukaan ottais. Pinssejä sain kans vähän tehtyyn mutta niitä pitäs vielä saada reilusti lisää. Uudessa-Seelannissa on se (hyvä) puoli, että sinne kun ei vaihtareita hirveesti mene, niin pinssejäkään ei tarvi ihan älyttömiä määriä olla. Kerranki jotaa plussaa vaihtareiden vähyydestä haha. Mutta se olis kyllä ihana jos siellä olis paljon vaihtareita, ni sais takin täyteen pinssejä, mutta saapi nähdä. Ainiin en tiedä oonko edes koskaan avannut tätä pinssi asiaa teidän kuullen. Eli rotari vaihtarit tekee kotimaa aiheisia pinssejä, joita sitten jaellaan muiden vaihtarien kesken. Pinssit ripustetaan sitten vaihtaritakkeihin, eli siihen bleiseriin (suomalaisilla sininen) josta olikin kuva mun viime postauksessa. Näin jää kivoja muistoja sitten muista vaihtareista ja saa kansainväliseltä näyttävän takin.

Ja viime sunnuntaina eli toissapäivänä oli mun veljen rippijuhlat. Oli kyllä just osuvaan aikaan, ni näki just sukulaisi vielä ennen lähtöä. Ja oli ihanaa kun kaikki toivotti ihanaa matkaa ja antosaa vuotta. Kuvia tuli räpsittyy iso kasa, ja tässä niistä muutama myös teidän nähtäviksi.

ihana pikkuveikka♥






Miun ihana juulia kamunen!♥

Huomatkaa väri ero, oonko ees valkonen :D

Mami♥

Eilen nähtiin Elinan kanssa jätskin syönnin merkeissä. Naminami :3




Ja tänään näin pitkästä aikaa mun ihanaa kaveria Siniä. Me nähää nykyään niin harvoin ja kohta ei edes vuoteen, mutta onneksi oon vielä järjestäny ainakin yhen tapaamisen ennen lähtöä tän tytön kanssa.

Muutamia postauksia vielä täältä Suomen puolelta tulossa, jonka jälkeen seuraavat tulevatkin sieltä maapallon toiselta puolen, ni sitte tää mun blogi pääseekin itse asiaan haha.

- Emilia

6 comments:

  1. Khyll se enkku siitä rupee sujumaan älä huoli. Siihen menee pari pv enne kuin alat automaattisesti jo puhumaan englantia ja ymmärrät sitä jo vallan mainiosti (kokemusta on) Onnea sekkailuun. Kohta se alkaa, oottelen täällä postauksia jo nz:sta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo toivotaan, on vaa niin hassuu aatella etten tajuu siel aluks mitää ja en osaa ees puhuu muillekaa kovin hyvin haha. Ja kiitos sitä tarvitaan;) hah! Kiva kuulla, ei mee enää kauaa että oon siellä. :)

      Delete
  2. ihana blogi ja niin kaunis emilia:)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ihana kommentti, kiitos paljon!♥ :)

      Delete
  3. Heips! onpa hauska,että säkin oot muuttamassa Uuteen-Seelantiin! Minnes sinne oot muuttamassa? Mut joo, vastasin muuten sun kommenttiin ja jos haluut yhtään jutella nz-juttui tarkemmin voit meilata mulle xoxomiina@gmail.com

    withlovemiina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie oon menossa kans pohjois-saarelle semmoseen pikku kylään ku Kerikeri! Ja joo oiski hauska meilailla siekii voit mulle empsuli.n@gmail.com :)

      Delete