April 1, 2014

WEEKEND

 Hejssan min kompisar, hur mår du? No en mä sentää ruotsiksi aatellu kirjottaa hehe, taidot vähä unohtunu ups.. Toi on melkee kaikki mita osaan viel sanoo haha.

Viikonlopun vietin siis Aucklandissa ihanien vaihtarikamujen kanssa. Ensin lauantaina mentiin to action world pienten lasten sekaa pitää hauska päivä tapellen pukkitappelus ja kävellen nuoralla yms. Meit oli siel meijän piirin kaikki inboundit ja muutama rotexi. Sää oli aika hot mut silti me hengis selvittii haha. Illal oli viel bbq kaikki inboundit yhes meijän rotari inbound cordinaattorin luona, jonne osa meist jäiki yöks eli mä ja poitsut from Germany, Argentina and Brazil.

Sunnuntaina meil oli sit se veneily päivä jonne kaikki mentiin yhessä ja myös piirin 9920 oppilaat tuli kans. Jee oli niin kiva olla taas kaikki porukalla, viimeks ku osaa näin south island tripillä joulukuussa. Ja se vene oli kunnon luksus luokkaa, oikeesti. myöku käveltii sisää ni eka sana mikä suusta pääs ni oli WOW!
Vietettii se päivä siis vaan merellä, ei menty mihinkää saareen vaan oltii siel veneessä. Pysähyttii tosin muutamaks tunniks yhen saaren edustalle uimaan ja syömään lounasta ja sit vaan hengailtiin siel veneellä. Oli ihanan rentouttava päivä. Kaikki vaihtarit yhessä jutustellen ja kuvia räpsien. Sää mitä mahtavin again.
Veneilyn jälkee menin yöks yhelle rotari naisen kotii, Monican luo, jossa oon ollu aiemminki, ah se perhe on mulle ku oma. Ne on niin jotenki mun tyylisiä ja Monica on jotenki niin samantyylinen ku mun äiskä suomessa.


 Oi kyllä kävin ottamassa kuvan vessasta XD mut tää vessa on kuuluisa täst taiteestaan











Our cute little district





















Meijän hieno titanic kuva yritys XD
- Emilia

PS. ei hätää kamut en mä teitä oo unohtanu, mä ikävöin teit ihan samal taval ku teki mua, ja nyt mun fiilikset on vaihtunu ja must onkii ihan kiva tulla takas suomee ja päässä antaa ison halin teille jokaselle!!!♥ I love you!

2 comments: