April 29, 2014

Rotary district 9910 conference

Tän viikonlopun vietin muiden vaihtareiden kanssa meijän piirin rotary konferenssissa. Viikonloppu sisälsi pitkiä istumistuokioita, puheitten kuuntelua, puheiden pitämistä, jutustelua, lyhyitä yöunia, lauantai-illan showta...
Mä olin harmillisesti kipeenä koko viikonlopun ajan, ni ei siitä silleen pystyn ottaa kaikkee irti. Ku kurkku oli kipee ja puhuminen vähä sattu ja sit ku sun ois pitän olla tosi aktiivinen juttelee kaikille rotareille yms... Must tuntuu et oon aina kipeenä ku meil on jotaa rotari tapahtumii, koska sillonku meil oli orientation weekend mä olin ihan tosi kipee ja nyt tää konferenssi. Ja se on vaa niin ärsyttävää ku ei vaa jaksa olla aktiivinen ja jutella koko ajan ihmisille.

 

 





















 My rotary family



Täs vähä videomateriaalii meijän lauantai-illan showsta ;)

https://www.youtube.com/watch?v=k0mxQxAmeUw
Ja täst linkist pääsette kattoo meijän laulun, minkä meijän saksalaispoju sanotti uusiks vaihtoo liittyvin sanotuksin. Hahaa toi oli sit vaa yhen päivän harjotuksen tulos et ihan hyvä siihen nähen.

- Emilia

PS. Viel ois hetki aikaa kysellä eli jos viel mielee pompahtaa mitää kysyttävää ni klikkaappa TÄSTÄ ja pääset siihen postaukseen, minkä kommentti boksiin voit laittaa niitä kysymyksiä tulemaan ;) Kiitti!

No comments:

Post a Comment