April 11, 2014

A beautiful day

Heippa, mun elämä menee täällä suorastaan loistavasti! Kavereit on koulussa ja kouluki ihan rentoo. Keskiviikkosin pelaan netball koulun social netball tiimissä eli vihdoin jotaa urheiluu syömisen ohella haha.

Tänää menin koulun jälkee suoraa bussilla parin vaihtarikaverin luo ja mentii uimaa sellasee ihanaa paikkaa mis oli pien vesiputous ja liaani minkä avul pystyit hypätä sinne vetee. Ah tollasee paikkaa uimaa pääseminen on ollu ain mun unelma. Ja sit oli ihana uida siel vesiputouksen juurel ja saaha luonnon oma selkähieronta, mitä olinki kaivannu jo jokusen aikaa.. haha
     Oltii siel joku about tunti ja sit mun kyyti tuliki hakee mut poijes, mut toi oli kyl oikee riittävä aika, ku alko jo vähä paleltaa, ku ei ollu mikää kovin lämmin päivä.



Germany, Belgium, Finland


hahah Georg
Tääl on siis nyt syksy, mut silti ki viel useesti lämpötila kohoaa 25 asteesee päivän aikana. Mut aamut on tosi kylmii, ni ei ikin oikee tiiä mitä pukis päälle ettei aamust jäätyis mut sit koulus lounasaikaan oot hirveen kuumissaa etkä haluu läkähtyy..

Mulla alkaa ensviikon torstaina kahen viikon loma ja sit mul on tokan termin ekan viikkon Challenge camp mun piirin vaihtareiden kans Aucklandissa eli mulla tulee olee mukava kolmen viikon loma koulusta hehe. Pääsiäiseks meen toivon mukaa to Gisborne mun ihanan belgia vaihtarikamun kans (jos kaikki nyt menee suunnitellust ja saan luvan rotareilta, mitä pitää anoa ja täytellä kaikkia papereita, jossa lukee et vaihto-oppilasvuon ei olis tarkotus matkustella... noh hopefully I can go there). Sit meil on piiri konferenssi yhten loma viikonloppun ja mun pitää vaihtaa perhettä sen jälkee :(. Ja sit mun yks lähiaikoin hyvin läheiseks kaveriks tullu belgialais vaihtari mun koulust lähtee kotii :( yhyy

- Amelia

PS. Näätteks te noit mun tongariro crossing kuvii, ku mul ne ei tuu ainekaa enää kaikki näkyvii et onks se vikan vaa mun huonos nettiyhteyksis vai onks teil sama ongelma?

2 comments:

  1. Kyl miä ainakii nään n. 50 kuvaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa no hyva sitte, ehka mun netti on vaa liian hidas taal..

      Delete