October 25, 2013

Se kun . . .

Puhelimen muistiin kertyneitä otoksia ehkä about kuukauden ajalta. Eli huonolaatusuutta odoteltavissa.. Mutta tällä kertaa tälläinen enempi kuva painoitteinen postaus.

Se kun söin ihanan kiwi aamiaisen ulkona auringon paisteessa :3


Se kun join jonku näiden juoman mikä sisältää L&P ja jätskii, mut oli se kyl ihan hyvää :3

Se kun kävin Starbucksissa kaakaolla :3

Se kun olin junassa ja nautin julkisen liikenteen helppudesta :3

Se kun me oltiin grillailtu ja meil oli kiva dinneri :3
Se kun tehtiin tuoreentuoretta appelsiini mehuu, huomatkaa toi väri :3

Se kun käytiin syömässä ruotsalaisessa ravintolassa, namii :3

Se kun skypetin mun ihanuudelle, miss u ♥ :3

Se kun maistoin weetabix:ia, mut se oli aika kuivahkon vehnäistä

Se kun illalla väsyneenä sain pujahtaa mun ihanaan sänkyyn :3

Se kun olin mun vaihtarikamujen kans vaan chillailees koulun kentällä :3

Se kun olin piknikillä mun japani frendin kans ja parhaat eväät :3

... sitä samaa, mansikka :3

Se kun näin täälläkin kasvavan tammi puita :3

Se kun unohdin avaimet kotiin enkä löytänyt vara-avainta, ni jäin oven ulkopuolelle + mun läski jalat
Se kun koulusta lähtee koulun loputtua kauhee määrä ihmisii käveleen kotia
Se kun täällä lehdet on ensin punaisia ja sitten muuttuu vihreäksi, päin vastoin kuin Suomessa

Se kun tää on mun ja Paulan (vaihtari Brasseista) tapa viettää valkuvauksen tunnit



- Emilia

No comments:

Post a Comment