August 4, 2013

Ball

Lauantai ilta oli ihan huippu! Meillä oli siis koulun tanssiaiset, Ball. Mä en oikeen tienny mitä odottaa mut sen mä tiesin etukäteen et hauskaa tulee olemaan.

Ensin päivällä mulla oli kampaaja kolmelta. Koska tää on tääl kaikille tytöille tosi iso juttu ja nää oottaa tätä iltaa aina monta vuotta, ni hiukset pitää tietenki olla kunnossa. Mun hostäiti oli sitte varannut mullekin kampaaja ajan ja sinnehän mä sitte menin. Mulle laitettiin siis kiharat ja toiselta puolen meni sellanen pikku lettitsydeemi. Olin tosi tyytyväinen tohon kampaukseen.


Kampaajan jälkeen meikkailin ja lakkasin kynnet. Ahh mun uus rakkaus on punaset kynnet♥ Harmi vaa että mun pitää luopua näistä huomiseen mennessä, koska koulussa ei saa olla lakatut kynnet.
Sit mekko päälle ja ottaa ulos parit kuvat poitsujenkaa. Hostveljellä oli siis nää samaiset kamut, keihin tutustuin jo aiemmin, valmistautumassa juhliin täällä meillä. Mun osalta kuvat ei kyllä onnistunut yhtään, mutta täs teille kuitenki yks kuva ni näätte miltä näytin tona iltana.


17.30 lähettiin täältä kotoa mummolan kautta yhen tytön talolle, joka oli täynnä muita tyttöjä, ottaa parit ryhmäkuvat. Itse en kyllä tuntenut niistä ketään aijemmin, paitsi siellä oli onneksi yksi toinen vaihtari, jonka olin nähnyt koulussa niin hengailin sitte hänen kanssa. Miks mä en osaa olla kuvauksellinen?? Kaikki kuvat oli nimittäin taas niin karmeita mitä ne kaikki siellä räpsi, nimittäin facebookissa niitähän muutama komeilee... :D Hahah mua ei olla kyl merkattu niihin, ni ette muut (ketkä mut tunnette/ootte fb kavereina) pääse niitä kattelee.
Vähän ennen puolta kahdeksaa meillä tuli bussi hakemaan meidät kaikki tytöt kohti juhlia. Se ei kuitenkaan ollut normi bussi, vaikka ulkoontapäin siltä näyttikin, vaan sisältä se muistutti enemmänkin asuntoautoa. Meille ei sitte Letitian kanssa riittänyt tilaa varsinaisilla penkeillä, ni oltiin sitte etupenkillä "näyteikkunassa" haha.
Meidän vaihtareiden siis piti kokoontua kaikki yhteen ennen tanssiaisia hakemaan liput ja ottamaan jälleen parit ryhmäkuvat (varmaan järkkyjä nekin). Ja sitte mentiin sieltä kaikki yhtenä ryhmänä varsinaisiin juhliin.





Astuessa sisään ovista olin silleen että "WOW tääl on sika makeeta, näil on ollu tosi paljon hommaa järkättäessä näitä". Koko paikka oli siis koristeltu aivan upeesti lattiasta kattoon. Siellä oli siis ihan sanoinkuvailemattoman upeeta, kaikki ne koristeet ja kaikki!!
Aluksi kierrettiin vaan koko paikka läpi ja hengailtiin muiden vaihtareiden kans. Sit vähän ajan päästä lähdettiin jonottamaan ruokaa ja sitten kun vihdoin sinne päästiin niin "wow" again. Monta pöydällistä täynnä ruokaa ja siellä oli vaikka mitä esim. ite otin kanavartaita ja hedelmävartaita ja sit valkosuklaal kastettui mansikoita<3 nam. Kaikki oli super hyvää ja ruokaa oli riittämiin!
Syömisen jälkeen lähettiin tanssimaan ja se oli niin huippuu ku kaikki oli niin laittautuneena ja kauniit mekot päällä siellä revitteli. Sitten mä löysin yhden kaverin Lucyn ja pääsin senkaan tanssimaan ihan kunnolla sellaseen isoon rinkiin, oli huippu hauskaa.


Tässä näätte vähän tota koristelua, mutta ei se ollenkaan näytä niin hyvältä kuin paikan päällä.

Ilta meni siis tanssimisen ja hyvän seuran merkeissä, välillä oli ns. kaikkien yhteinen tanssi eli kaikki oli ringissä ja sit siitä aina pyörähdettiin eteen päin ja jotai vastaavaa. Olin aluksi ihan kujalla kun en tajunnut yhtään mitä olisi pitänny tehdä ja sit jummailin siel paikallaa ja yms. hahaha nolooko ees :D. Sitten aika loppu illasta oli valssin aika, ihmiset haki vuorotellen aina uuden ja uuden parin. Ite olin aika pitkään vaan reunalla kattomassa kun muut tanssi, kunnes siihen tuli joku random poika hakee mua ja tottakai suostuin. Se valssi oli kyl jotaa ihan muuta mitä oon koskaa tanssinu tai sit mun taidot oli niin pahasti ruosteessa et mä en osannu tanssii sitä, ja mä kompuroin vaa melkee koko ajan mun omaa mekkoo ku se oli niin pitkä... nolooko ees:D häpeä.. pyytelin silt pojalt vaa kokoajan anteeks etten osannu tanssiiXD
Mut koko ilta oli kyl ihan mahtava!! Tanssiminen oli ihanaa, seura oli loistavaa ja tunnelma mitä mahtavin. Huippu ilta!!♥ Jää kyllä varmaan yhtenä vaihtovuoden kohokohtana mieleen! Ainut huono puoli oli et mun jalat oli loppu illasta ihan kuolleet siitä tanssimisen määrästä _korkokengillä_. En vaan pystynyt pitämään niitä enää jalassa, vaan oli pakko ottaa pois ja kävelin siellä sitte vikat hetket paljasvarpasiltaan hupsis. Kuitenkin mahti ilta!!!♥
Harmi etten pystynyt ottamaan kameraa mukaan niin en voi teidän kanssa jakaa tota hienoutta kuvina, ainut vaa tuo yksi puhelinlaatumössökuva. Mun yhdellä kaverilla oli kuitenkin kamera mukana, niin yritän saada siltä joitakin kuvia. Ja jos onnistaa, niin tuun laittelemaan niitä tänne sitte myöhemmin. Palaillaan,

-Emilia

4 comments:

  1. oi kuulostaa ihanalt noi tanssiaiset !! :3 ja mitä sie oikee höpötät ihana kuva susta, super kaunis oot <3 pus

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin ne olikii!♥ ja hahah kiitos honeyy♥ puspus

      Delete
  2. Just ihana kuva sust! ♥ i'm so jealous....mä oon aina halunnu tollasii tanssiaisii haha ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooh kiitti!♥ ja hahaah no nyt sul on sit syy lähtä vaihtoo;) Oli kyl sika makeeta!

      Delete