May 13, 2013

fiiliksii + lätkää

Päivät vähenee kovaa vauhtia, enää 65 päivää lähtöön! Kouluakin on enää vähän reilu viikko ja sit onkin taas koeviikko, nyt viimiset puristukset jälellä ja sit voi sanoo heipat vuodeksi suomalaiselle lukiolle JES! Lähöstä mä oon super innoissaa, mut toisaalta välil tulee niit päivii ku aattelee, et miks mä lähen ku mul menee tääl hyvin. Mul on ihanat kaverit ja perhe ympärillä ja mä vaa lähen kiitokseks pois täält... Ja toiset päivät on taas niitä kun kaikki kaverit on jossaa ja on hirveen tylsää ja aattelee et ei mul oo tääl mitää tahon jo pois.. mut sit seuraavan päivän on jo ihan eri olo ku näkee kaikkii ihanii kaverei... Fiilikset vaihtelee päivästä toiseen :D No mut mähän oon vaan vuoden poissa, eiks kaikki voi jatkuu sit samal taval ku ennenkii?! Mutta mä oon sitte vuoden nuorempien kaa samalla luokalla, mikä ei mua kyl sinäns haittaa koska tunnen sieltäki muutamia, mut se et mä en pääse enää koskaa mun ihanalle 1D luokalle, jään kyl kaipaamaa monii ihmisii sieltä, ihana ollu tutustuu teihin kaikkii ihanoihin :) Sit on niin kiva, ku kaverit ain joskus sanoo ku mun lähtö tulee puheeks et "Emilia et sie voi lähtee, meil tulee kauhee ikävä sua!" Mut niin mullaki tulee teitä!!

Mut onhan se super hienoo et mulle on avautun tällänen tilaisuus lähteä vaihtoon, siitä saan olla tositositosi kiitollinen! Lähes joka päivä kattelen kaikkii NZ kuvii ja mun into lähtöön kasvaa ja kasvaa koko ajan lisää! Kaikki kuvat on niiiiin upeen näkösiä, tahon jo lähteä! Oon jopa löytänyt muutaman ihmisen facebookista, ketkä on kans menossa Uuteen Seelantiin, ja tietenki jutellu niitten kans kaikkee mahollista. Harmi et NZ on niin pien maa, ni sinne ei oo menossa kovin paljoo porukkaa, ainakaa fb:n perusteel tai sit ne vaa ei oo liittyny mihinkää fb:n Rotary ryhmii höh :( Mut oon myös jutellu aika paljon sen Rotary vaihtarin kans kuka on täl hekel Suomesta siellä, ja se on kertonu mulle muutamii nimii ketkä on tulossa mun piiriin ja niitäkin oli joku kolme? no toivottavast kuitenkin enemmän, kun mitä se mainitsi:D
Ja ainii oon saanu ehkä vähän vihiä mun tulevasta kaupungista, mut sen tuun jakamaan teidän kanssa vast sitte kun se on varmaa;)



Ja sitte asiasta toiseen.. Oon tällänen lätkäfani, paitsi pakko myöntää et SM-liiga mua ei niin kiinnosta et jee halusin mennä kattoo niit pelei paikan päälle eikä mul oo niist mitää suosikki joukketta:D Mut sit MM-kisois oon ain ihan täysil mukana ja pakko nähä ainaki kaikki Suomen pelit! Sit ajateltii et miksei mentäs kerrankii paikan päälle kattomaa ku kerranki mahollisuus ku ne on täällä Suomessa. Niimpä me oltiin mun ihanan kaverin kanssa viime maanantaina kattomassa Hartwall areenalla Suomi-Ranska lätkä pelii. Jep oltiin vähä liian myöhää liikenteessä, ni ei ollu enää sen parempii peleihin mahollisuuksii päässä. Siel oli kuitenkin ihan huikee fiilis, vaikka peli nyt olikin vähän huono :D Onneks Suomi kuitenkin voitti ni jäi päällimmäisenä hyvät fiilikset koko matkasta!


Ihanaa kesä tulee, ilmat lämpenee, aurinko paistaa, ulkon alkaa vihertämään... Tähän loppuun vielä vähän mun viimeaikaisista keväisistä otoksista 8)


-Emilia

4 comments:

  1. voii emppuli tulee kyl hurja iksu =( mut oli ihan suuuper hauskaa tuol pelis ;) puspus <3 -ellu

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi samoin mullaki siuta♥ :( ja niin oli toosi kivaa=) hihi pus♥

      Delete
  2. En malta oottaa et kerrot meille sun kaupungin (:

    T: ehkä vaihto-oppilas vuonna 2014-2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla! Toivottavast saan tulla kertoo sen mahollisimman pian :)

      Delete