May 21, 2014

suunnitelmii

Heipsun täältä sängyn pohjalta... Mä oon siis nyt toista päivää kipeenä. Äh mä niin vihaan olla kipeenä, varsinkin ku se oma ihana suomi mami ei oo hoitamassa sua... Mul on siis vissiin vattatauti tai joku ruokamyrkytys, koska tää alko rotary kokouksen jälkeen maanantai iltana, ja sit oksensinki kerran sinä yönä ja nyt nää viimiset pari päivää onki menny sängys maaten. Tänää mun oli tarkotus mennä Aucklandiin mutten sinnekään nyt päässy lähteen tän kipeyden vuoksi..

Aattelin nyt kuitenki tulla jakaa mun seuraavan muutaman viikon suunnitelmat tänne, koska postaamaan mä en varmaan hirveemmin sitte kerkiä, ni tiedätte ainakin mistä johtuen. Eli perjantaina yritän saaha itteni jotenki Aucklandiin koska mun suomi kaveri Maija, johon tutustuin Singaporessa meijän kolmipäiväsessä "orientaatiossa", lentää tänne Ausseista. Meijän ois tarkotus viettää viikonloppu Aucklandissa kierrellen ja sunnuntaina tulla yhden rotary naisen kyydillä takasin Kerikeriin. Alkuviikko oltais sitte täällä Kerikerissä ja torstaina otetaan lento takaisin Aucklandiin. Torstaista perjantaihin yövyttäisiin Aucklandissa jossakin lentokentän lähettyvillä, koska perjantai aamuna lennetään yhdessä SYDNEY:yn, wohoo!!

Sydneyssä vietänkin sitte melkeempä kaksi viikkoa heh. Ensin siellä olevassa international rotary konferenssissa, joka on nelipäiväinen ja sitte jään sen jälkeen vielä Maijan luo pidennetyksi viikonlopuksi ja tiistaina 10. kesäkuuta lennän takaisin Aucklandiin. Ton matkan jälkeen mulla onkin enää about kolme viikkoa aikaa jälellä in NZ ja sit paluu suomeen. Miten tää aika on näin nopeesti kulunu?  Siis mul on enää alle 50 päivää koko vaihtoo jälellä... ihan hulluu!

Mul ei oo oikee yhtää kuvaa viimepäiviltä, koska mä en oo enää jaksan raahaa kameraa mukana, mut täs mun puhelimesta pari kuvaa, varotan jo etukätee et laatu on sit kamala... 

 mun naapuri on hienosti kuvioleikannu ton pensaan kiwi linnun muotoon
 Menossa yhen kaverin synttäri dinnerille

hymyilevä mie

- Emilia

Ps. Sori täl postauksel ei nyt ollu sellast järkevää ideaa, mut lupaan sit noitten reissujen jälkee tulla taas kirjottaa parempi laatusten kuvien kera. Ää en millää malta oottaa et pääsen Sydneyy!!! Enää yheksän päivää yayy!

2 comments:

  1. Pääset Sydneyy!!! Oon aina halun mennä sinne! Aijoks mennä Bondi Beachille? Would be so cool to go there! Have fun!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii kiitos oon niin innoissaa!! jajoo pakkohan siel on päässä käymää, voin sit lähettää sulle kuvan ku oon siel ;)

      Delete