March 9, 2014

not happy, Happy, not happy, HAPPY

Moikkelismoi, en ookkaa hups kirjotellu tänne melkee kuukautee... Mutta voisin sanoa että osa syynä on koulu ja siellä ku oon viis päivää viikossa ja sit viikonloppusin tekee mielummin jotain muuta kun istuu koneen ääressä näpytteleen tai sitten kattoo Pretty little liars johon oon ihan täysin koukussa!! Mul on kyl enää muutama jakso jälel ja sit oon katton kaiken :(
Mutta viime aikoina mun tunteet on ollu aika vuoristorataista.. Koulu ku alko sillon reilu kuukaus sitte mä olin viel ihan ok et joo okei palataan nyt takas kouluu, mut lomailisin kyl mielummin viel hetken. Ja ne ekat viikot oli ihan jees, mul oli se kaveri porukka kenenkaa pystyin lounastella ja satunnaisesti nähä vapaa-ajallakin jos kyydin sai vain hankittua takasin kotiin. Tutustuin yhteen tyttöön tosi hyvin ja meistä tuli hyvät kaverukset.



Sitte oli yks rotari trippi volkaanoille ja olinki yhtees melkee viikon pois koulusta ton matkan takii. Ja sit ku tulin takas Kerikeriin, ei ois millää jaksan kiinnostaa mennä kouluu ja tuntu ettei ne kaverit kaa ollu enää niin mukavii ja kaverillisii. Voisko ne olla kateellisii siit ku mun ei tarvi ottaa kouluu tosissaa ja ei haittaa et oon poissa koulust ku se ei vaikuta mihinkää..? Kuitenki se kaveri josta mainitsin aiemmin keneen tutustuin hyvin, ei enää ees moikkaa mulle eikä taho olla missää tekemisis. Sit tuli olo et mitäkhää mä oon tehny väärin koska mun mielest en yhtää mitään? No en tosissaakaan tiiä, mut sit se kuitenki facekookkii kirjottelee kuinka ihana ihminen mä oon mut reali laiffis ihan toinen, okei?



Viime viikonlopun pääsin viettämään mun ihanan chile typyn kans johon tutustuin edellisen viikonloppun siel volkaani tripil ja musta oli niin ihana päässä näkee jotaa hyvää kaverii ja ku voit vaa jutella kaikkee ja niin. Toi oli kyl niin ihana viikonloppu; sen hostit oli vuokrannu yheks yöks kämpän yhelt biitsilt ni ne tuli sinne ja kysy et jos haluisin mennä niiden kans ja se oli ylläri sille chile tytölle et mä tulin kans ja se oli niin ihana ku ootin niit bussi pysäkil ja se juoksi niitten autost halaamaa mua! Meil oli ihan mahottoman kiva viikonloppu yhessä; aalloissa pulikointia biitsillä, delffiinien kanssa uintia!!!, ruokaa ja syömistä, huojuvan tornin pelailua ja vaikka mitä muuta! Mentiin tosiaan delffiini uinti tripille ja se oli niin cool vaikka mä en hirveest niit delffiinei nähnykkää uidessani ainoostaa sen pyrstön XD mut koska meit oli kaksyt henkee samaa aikaa hyppääs sinne vetee, ni tottakai ne aika nopeest karkuu läks, ja meil oli snorklaus maskit naamas ja räpylät jalas ja mul oli vaha hankaluuksii niitten räpylöiden kans ni en oikee kauas pötkiny haha. Oli kuitenki mahtava kokemus!!



Viime sunnuntaina tuolta reissulta palatessani, tunsin taas oloni tosi yksinäiseks koska tiesin et mun kaverit ei tuu olemaa koulussa tällä viikolla koska ensin ma-ti ne on kriketti turnaukses ja sit ke-pe ne menee year 7 leadership campille minne mäkin meen ens viikolla! Ni mul ei oikeest ollu yhtää intoo mennä kouluu, maanantai aamuna ja tiistainakin oisin niin paljon mielummin jääny vaan sänkyyn lepäileen kun juossu bussiin 7.40 ja lähten kouluu... Kouluun oli kuitenki mentävä ja sit hengailin vaan muitten vaihtareittenkaa vaikken niist paljo ketää tunnekkaa, koska mun tarkotus oli tälle vuodelle etten hengais noitten koulus olevien vaihtareitten kans vaa olisin vaa kiwien kans. Muttajoo maanantai ja tiistai oli vähä tyhmii päivii.. Keskiviikkona musta sitte tuli happy ku muut kamut koulust tuli juttelee ja aina niin ilosest moikkas "Hi Emilia!" ja sit ne pyyti jos haluisin lounastella niittenkans ja tottakai menin. Siis tollaset pienetki asiat ku et joku sanoo ilosest moi, ni voi muuttaa sun päivän ihan toiseks jos se oli huono alkujaa. Hahha mun host mami oli ihan ihmeissää ku alku viikon olin ollu ihan hiljanen ja en ois halunnu mennä kouluu mut sit keskiviikkon ku tulin koulust tosi happyn ni se oli ihan et mitäs nyt on tapahtun ja sano host isälle et emilia on nähtäväst saanu haluamaltaan pojalta suukon hahha, no ennyt sentää!
my chilena ♥

Nyt mä oonki ollu happy koko loppuviikon (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) ja hengaillu muitten uusehkojen kavereiden kans! Torstaina jäin koulun jälkee futiksee mis niil oli joku karsinta tilaisuus. Ja olin tosi surkee koska en oo koskaa ennen pelannu tiimissä missä on se tietty paikka missä oot vaan pelkästään koulus liikkatunnil missä juokset missä vaan koko kenttää ympäri. Ja arvaa ärsyttikö ku ne tytöt keskenää jutteli et "vitsi toi Emilia on huono ja et mä huusin sille et juokse takas (tai jotaa vastaavaa) mut se ei vaa tullu". No öö ehkä en oo ekal kerral ihan tietonen mis mun pitäs olla ja mitä tehä ja vois tulla sanoo suoraa mulle eikä vaa tollee ns seläntakana kuitenki mun kuultavissa... Sanoin niille sit reenien jälkee et sorry ku en ollu oikee hyvä, ni sit ne vaa mumis jotaa et ok. Ja sitte vielä en voi ees pelata siin tiimis koska lähen jo heinäkuus kotii enkä oo koko vuotta tääl...tää on se asia mitä vihaan, oon yrittän pelaa krikettii, netballii, futist mut en voi pelata missää tiimis koska lähtisin kesken kauden pois... siis ei urheilua täällä, tervetuloa lisää vaihtarikiloja.


Nyt viikonloppun tän lauantain vietin vaan kotosalla. Vanhemmat meni yhtii bileisii Whangareihin, mut mä en viittin lähtä ni jäin sit veljenkaa kotii, koska mul on hirveest hommaa koulun valokuvaust varten. Yks kaveri kysy jos oisin halun mennä niittenkaa veneilee ja sainkii jo luvan mut sit se peruutti viimehetkel ettei ne ookkaa menos. Mul on vaa sellain vaisto et ne meni kummiski, muttei vaa halunnu mua mukaa koska se oli olettan etten mä kuiteskaa pääsis mut sit ku sainki luvan ni piti sanoo ettei ne ookkaa menos ku sen äiti oli vähä kipee. Mut sitku kysyin et jos voitais ees hengaa tai nähä tai jotaa ni se olikii hirveen busy with studying.. Noh ehkä mä vaa kuvittelen kaiken :D
Vietin kuitenki kivaa päivää kotosalla ottaen vähän kuvia valokuvauksee ja sit veljenkaa hengaten illal. Yleens toi mun veli on vaa aina sen huonees eikä juttele mulle mitää, mut tänä iltan se oli ihan puhelias ja opetin sille vähä suomee ja oli oikee hauska ilta haha.
Huomen ku porukat tulee takas ni mun isän äiti ja veli on tulos tänne ja they will stay a night so taian viettää huomisenki kotosal.
Ens viikol sit tosiaa keskiviikost perjantaihin ois se year 7 leadership camp, jonne aluks en oikee innol ollu menos koska kaikki mun kaverit oli oikeestaa sil ekal, mut tän viikon aikan mä oikeestaa löysin muutaman kivan ihmisen joka tulee olemaa munkaa samal leiril ni eikhää siit tuu ihan hauskaa!




Happy fiilis on siis nyt toistaseks päällä ja toivottavast se pysyis pitemmän aikaakin. Yay! Nyt ois vissiin aika mennä nukkumaan ku kello jo yli puolen yön. Tää on niin harvinaista et oon tähän aikaan hereillä, yleensä sängyssä jo puol kympin kympin maissa, joskus jopa aiemmin haha :D
Kuvat on mun viime viikonlopulta sieltä biitsi lomalta. Yritän pian saaha kirjotettua myös sen tekstin sieltä volkaano tripiltä, mutta siihen asti heipsun!

PS. Sori mun suomenkieli ei oikee enää suju, ku ajatukset käy jo englanniks, kiva kuitenki jos jaksoitte lukee loppuu asti mun vähän tönkköö kieltä huolimatta haha.

- Emilia

4 comments:

  1. Tollaset kaksnaamaset bitchit on nii rasittavii, tiiän kokemuksest :( remember that those who are trying to bring you down are already below you! but im glad u have lovely new friends! <3 take care sweetie! <3

    ReplyDelete
  2. Mä voin niin allekirjottaa ton kaverijutun! mulla oli jo yhessä vaiheessa oma porukka, hengasin niitten kaa aina mut sit yhen loman jälkeen (jonka aikana ne kaikki oli ollu kotona mutta mä olin päässy käymää etelä-Ranskassa ja Pariisissa mun hostperheen kanssa) ne oli jotenki tosi ilkeitä eikä ne puhunu mulle enää, käytti ihme slangisanastoo ja jopa saksaa etten ymmärtäny!
    Mut hei älä lannistu, jos ei muuta hyvää tässä asiassa ni eipä tartte sit ikävöidä ketään nii pahasti ensvuonna ;) tsemiä iha hirveesti, ne on vaa kateellisia eikä niillä tuskin riittäis ite rohkeutta siihen mitä me ollaan tekemässä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mitä vähäks ne oli törkeitä sulle :( Toivottavast oot löytäny uudet paremmat kamut!
      Mut kiitos ja toi on kyl totta :)

      Delete