December 24, 2013

Merry Xmas!

Ihanaa joulua kaikille sinne Suomeen ja missä muualla ikinä olettekaan viettämässä teidän jouluanne!


Me juhlitaan Joulua täällä vasta huomenna joulupäivänä eli 25. päivä. Me mennään mun host perheen kanssa joulu brunssille Whangareihin host äidin siskon luokse ja sinne tulee sukua äidin puolelta. Sanottiin että ottakaa bikinit ja pyyhkeet mukaan, eli luultavasti ollaan rannalle menossa. Musta tää on jotenki vaan niin outoa viettää joulua kesällä. Ja dinner mennään syömään näiden yhden pojan kotiin mikä on luultavammin grilli ruokaa, siis tää on niin outoa, grilli ruokaa jouluna??
Niin erilainen joulu tulossa. Mulla on vieläkin joulufiilis ihan kadoksissa... Ehkä se tästä yön aikana vielä kohoaa.

Joulukuusi on laitettu tänne jo ajat sitten, melkein kaksi viikkoa sitte! Nyt sinne kuusen alle on päivä päivältä kerääntynyt ihanasti iso kasa lahjoja. Täällä se kuusi on aika samantapainen kuin Suomessakin, mutta ne neulaset ovat tosi pitkiä ja pehmeitä.

Mä leivoin tänään pipareita jouluksi, joita tulikin aika runsas määrä. Ajattelin sitte että viedään niitä samalla tuliaisena joulu brunssille ja dinnerille ni ei jää kaikki kotiin syötäväksi haha ;)

Äh en saa lähetettyy mun puhelimesta mitään kuvia tähän mun koneeseen, ni jäätte nyt ilman mun pipru ja muita joulukuvia, joulun jälkeen sitte!

- Emilia



No comments:

Post a Comment